piątek, 2 listopada 2012

2009-06-01 8 maj - trochę późno, ale...

01 czerwca 2009
8 maj - trochę późno, ale...

Obiecanki - cacanki.

Miałam częściej pisać i nic z tego nie wyszło. Bardzo ciężko znaleźć mi czas na to, by usiąść przed komputerem, skupić się i napisać kilka słów. A tyle się działo!

8. maja odbył się w Krakowie LECH MAJ PARTY 2009.
Na tej imprezie zbierano pieniążki dla Krzysia.
Było po prostu super. Wielkie dzięki dla Wszystkich, którzy przyczynili się do zorganizowania tej akcji - pomysłodawcom, wolontariuszom i darczyńcom. WIELKI WIELKI DZIĘKI. Jak zobaczyłam ten filmik po raz pierwszy, w domu, wywołał we mnie ogromne wzruszenie. Na prawdę został świetnie zrobiony.
Kiedy został puszczony w Krakowie na telebimach, i kiedy prowadzący powiedzieli o Krzysiu kilka słów i zachęcali wszystkich do wrzucenia kilku złotych to już miałam dość. Dość, w sensie pozytywnym. Musiałam się na chwilkę gdzieś schować i popłakać.
Cała sytuacja, cała akcja, wywołała na mnie ogromne wrażenie.
Zresztą nie tylko na mnie. Kilku moich znajomych też było na tej imprezie i nawet nie wiedzieli, że będzie jakaś zbiórka dla Krzysia. Więc kiedy zobaczyli filmik to również byli bardzo zaskoczeni i szczęśliwi, że nasza "akcja" przybrała tak wielką skalę.
Bardzo bardzo się cieszę.

Jeszcze raz wielkie dzięki!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz