piątek, 2 listopada 2012

2009-02-28 POKAZ

28 lutego 2009
POKAZ

Dopiero dzisiaj...
Odnośnie pokazu, który był w niedzielę!

Po prostu super!
Jeszcze raz dziękuję wszystkim zaangażowanym. Świetnie to wszystko wyszło, po prostu niesamowicie. Pokazy nurków, skoki, ratowanie, pierwsza pomoc. Świetne! Wszyscy naprawdę przygotowali się do tej imprezy. Wiem, że ćwiczyli wszystko przez 2 tygodnie. Domyślam się, kto był pomysłodawcą i... BARDZO DZIĘKUJĘ! Szkoda tylko, że tak mało osób korzystało z masażu. Niech żałują!!! Ja skorzystałam - naprawdę warto! Zaskoczyły mnie też pełne trybuny.

Jakoś się trzymałam na tym pokazie, ale ryczałam całą drogę do domu. Nie mogłam powstrzymać łez. Ciężko to ująć słowami... Nie umiem opisać tego uczucia. Uczucia, które czuje matka, kiedy tak wiele osób włącza się w jej walkę o dziecko. Ja naprawdę nie umiem tego opisać, a tak bardzo bym chciała. To jest cudowne, kiedy los mojego chłopczyka interesuje taką masę ludzi. Ludzi, którzy również chcą mu pomóc, pomóc nam w naszej walce. Mam nadzieję, że nam się uda....

Kochanie jeszcze raz bardzo Wam dziękuję. Takim OGROMNYM DZIĘKUJĘ!!!!!!!!!!!!!

I przypominam...
12. marca 2009R godzina 19:00
Zamek, Sala Rycerska
Kabaret Profan-Butan

Zapraszamy!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz