piątek, 2 listopada 2012

2009-02-20 Brak tytułu

20 lutego 2009
Brak tytułu

Wczoraj ukazał się artykuł o Krzysiu w Kronice Beskidzkiej.
Mały błąd się tam tylko wkradł ;) do Dziekanowa trafiliśmy w sierpniu 2008 a nie 2007 roku. Taka tylko roczna różnica.
miły artykuł :) samej mi się łezka w oku kręci, kiedy go czytam. "Wulkan, który gaśnie..."  Moje słoneczko jak zwykle piękne na zdjęciu. Przystojniak z mojego synka jest, nie ma co :)
Również wczoraj ukazał się nasz Apel o pomoc i o 1% w Ziemi Suskiej. To wszystko, tzn. nasza akcja zbierania pieniążków, rozeszła się na naprawdę dużą skalę. Nawet się tego nie spodziewałam. I nie ukrywam, że to przede wszystkim zasługa pracowników OREW Juszczyn, którzy tak bardzo lubią Krzysia i chcą mu pomóc - zorganizowali zbiórki w szkołach, przy Kościołach ( m.in. w zeszłą niedzielę zbiórka byłą w Makowie a w tą będzie w Suchej), zrobili nawet swoje ulotki o Krzysiu i poroznosili je do różnych miejsc. Dla mnie jest to po prostu niesamowite, cieszę się, że my, że Krzyś trafił na tak wspaniałe osoby.
Coraz więcej ludzi dowiaduje się o Krzysiu i coraz więcej chce pomóc. Czasami jest mi aż głupio. Uwierzcie mi, łatwiej jest pomóc komuś niż poprosić o pomoc dla siebie. Na szczęście jest jeszcze wielu, wielu dobrych ludzi, którzy chcą naprawdę bezinteresownie pomóc.
O pokazie ratowniczym już pisałam w poprzednim poście :) Zapraszamy w niedzielę. Nie wiem czy uda nam się przyjść z Krzysiem, ale ja zjawię się na pewno.  Krzyś chciałby iść do wody, a pogoda jednak nie jest najlepsza. Boje się, że mógłby sie przeziębić, a dla niego jest to bardzo, bardzo niebezpieczne.

KABARET
12. marca o godzinie 19-tej, na sali zamkowej suskiego zamku odbędzie się występ Kabaretu Profan-Butan, z którego całkowity dochód zostanie przeznaczony dla Krzysia.
Dziękuję bardzo Panu Burmistrzowi Suchej Beskidzkiej, Panu Stanisławowi Lichosytowi, który zgodził się na nieodpłatne wynajęcie sali rycerskiej oraz rozwieszenie plakatów ( również tych o pokazie ratownictwa).
Także może już w przyszłym tygodniu pojawią się plakaty o Kabarecie. Mam nadzieję, że wszyscy przyjdziecie! Ja już widziałam jeden ich występ i jest godny polecenia.
Moi kochani Profan-Butani mam nadzieję, że nie będziecie mi mieli tego za złe, ale pochwalę się za Was w tym miejscu:
Profan-Butan dostał się w tym roku na PAKĘ. Także musicie ich zobaczyć!!!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz