piątek, 2 listopada 2012

2008-12-18 Święta...

18 grudnia 2008
Święta...

Jesteś gwiazdką,
która rozświetla szare dni,
rozbudza uśmiech gdy smutno mi,
to Ty tworzysz mój świat,
będąc obok mnie pozbawiasz go wad.
Dziękuję za to, że jesteś!

Każdego dnia to uśmiech Krzysia rozświetla moje życie. Patrzę na jego śliczną buzię i w te piękne oczka... i wierzę, że wszystko będzie dobrze.
Moja mała cudowna istotka.
Te święta będą wyjątkowe. "Przez" Krzysia i przede wszystkim dla Krzysia.
Cała ta sytuacja, w której się teraz znajdujemy, pozwala nam, a wręcz zmusza nas, spojrzeć na życie trochę inaczej. Odnaleźć radość i piękno tych krótkich, cudownych chwil, chwil tak ulotnych... Cieszyć się każdym dniem, godziną, minutą... I choć łezka w oku często się zakręci, to wiem, że jestem szczęściarą mając tak cudownego synka, mając tak wspaniałą rodzinę.

Życzę Wszystkim Świąt przede wszystkim zdrowych, a później radosnych. Spędzonych z rodziną, z najbliższymi, w spokoju.

I oczywiście wspaniałych prezentów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz